Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Hackar morsan!!!

Publicerad 2010-01-19 16:16:00 i Allmänt



Tjabba boys´n´girls, Sabban här igen o hackar bloggen för att prata me pappis!!

"Idag har mamma bakat bullar åt oss och jag kan baka till dig när du kommer hem. Jag har tränat mycket på dansen o är jättebra på att dansa balett. Du mår väl bra och sover gott? Jag har städat på mitt rum. Det  var allt för mig nu, många pussar o  kram från  Sabina"

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2010-01-19 19:16:49

ÅÅÅÅÅÅ vad du ä duktig...gott det ska bli med bullar..Pappa har med tränat i dag..1 1/5 tim...å vad trött jag blev. nu ska jag ducha titta på tv..sov gott sabina...

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-21 20:45:08

jadu....tur att HON ska baka nya åt dig...De JAG bakade för 2....dagar sen....50 ST! är hmmm....SLUT! Ungjäklar;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela