Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Till någon som...

Publicerad 2010-03-16 11:58:58 i Allmänt

...inte lyssnar men antagligen läser

Jag antar att du förstått att du inte kommer höra från oss igen
Du gör dina val i livet o det är helt OK men vi vill inte vara involverade så länge ditt val är det som gjorts nu
Jag vill att du accepterar det och låter oss tillhöra det förflutna

Jag förstår att det finns en person du saknar och vill vara med
Men den personen går upp som en sol och ner som en pannkaka varenda gång du dyker upp för att sedan försvinna igen
För hans eller hennes skull är det bättre om du inte hör av dig mer alls
Jag hoppas och tror att du förstår
Det handlar inte om att vara orättvis mot dig, det handlar om att någon annan ska ha det bra.

OM situationen någon gång förändras kan vi ta upp diskussionen på nytt, men inte förrens den helt säkert ÄR förändrad.

Tills dess kan jag bara önska dig ett bra liv på ditt sätt

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela