Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

JAAAA! skrek Vickan men tystnade....

Publicerad 2012-10-22 19:48:56 i Allmänt

I går kväll dök det upp ett nytt radhus i Byalaget.
Detta är alltså det lilla område som jag ABSOLUT vill hitta bostad i. De som varit aktuella hittills har dock skenat iväg i pris.
Men nu, kanske det kan bli nåt, tänkte Vickan.
SEN tittade hon på bilderna. Det var nyrenoverat i år. Låter bra va. ELLER????????????
 
 
 
 


OM vi ska gå på visning? SJÄLVKLART. Detta spektakel måste ses in real life:)

Måndagen startade TIIIDIGT för övrigt. 04:30 ringde klockan och strax före sex rullade bilen mot borlänge för att kombinera inventering av pall och uppdatering av make-möbel.
Ja, det var en förbaskat märklig kombo.

Sen hände nåt så Vickan fick skrika JAAAA!! iallafall. Jag hittade nåt som försvunnit för länge sen och som jag funderat som fasen på vart det tog vägen. Makalöst kul:)

Avslutade dagen med Sabbans ridning. Eller inte. Det var teori. För oss?? NEHEPP. Nån helt annan grupp och där stod jag som ett levande frågetecken.

Nu ska jag skicka lillfian i säng och rota fram näsduken. Sista avsnittet av Gardells underbara serie "Torka aldrig tårar utan handskar" och jag GISSAR att ögat ICKE kommer klara av att vara torrt....

Ha en underbar start på veckan vänner

Mvh "hon som behöver en hårklippning.nu"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela