Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Söndag och MAX 11 dagar kvar...

Publicerad 2012-10-21 15:05:17 i Allmänt

 
 
 
Söndag och dax att runda av veckan samt planera den nya:)

Sammanfattningsvis kan man väl säga att denna vecka varit en vecka av insikter. Insikter i hur mycket en person man haft tilit för kan ljuga, misskreditera och snacka rent jävla bullshit. Patetiskt! Jag är otroligt tacksam att jag inte har fallenhet för att ge igen med samma mynt.
I övrigt har jag förvånat mig själv. Jag trodde icke jag hade en tanke på.... Ja, nåt. Plötsligt dyker det upp någon som snabbt som attan ställer till tänket in my mind. Hmmmm....
Vi FÅR SE om det blir fortsättning följer......

Idag tog vi en motionssväng på morgonen och tittade samtidigt förbi lägenheten. Den blir med portkod och jag är hur glad som helst för det:)
Återupptog sedan solandet på Meddo och gjorde en snabbvisist hos syster för att lägga upp kort på deras nyförvärv.

Nu kommer snart min lilla prinsessa hem igen från sin pappa, mamma läääängtar. Sen blir det tidig kväll, imorgon ska bilen rulla före sex mot Borlänge.

Ha en underbar afton friends and others:)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela