Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Nya underkläder

Publicerad 2012-10-19 19:37:44 i Allmänt

Idag hittade jag ett fynd på jobbet.
Ny hotta underkläder till helgen:)
JAMENAR ska man gå ut måste man ju vara fiiiiiin. Har jag HÖRT.
Jag la genast ut dessa gobitar på det formidabla forumet Fb.
GISSA om de gjorde succeé:)
 
MEN, efter en stund tittade jag på HELA korgen.
Vad får jag till min fasa se???
Det står på skylten att det är HERRBOXER
 
*skrikgråter i förtvivlan medans mina manliga Fb-vänner jublade*
 
 
Nu ska det bli en lugn hemmakväll.
Hade jag TÄNKT.
...eftersom jag ska jobba imorrn:)
 
MEN VA FASEN, man kan väl tänka om!
 
Ha en superb fredagkväll, med nu bara 12 dagar kvar avslutar jag dagen med raderna
 
GÖR OM GÖR RÄTT.
(eller blire "tänk om gör rätt" denna gång kanske)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela