Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Sent en lördag kväll, lalalalala..

Publicerad 2012-10-06 22:35:12 i Allmänt

Nästan två års bloggfrånvaro.

Man skulle kunna kalla det en katastrof utan dess like. HUR kunde det hända och VARFÖR???

Ibland måste man testa nya saker..... Som samboliv.
Den är dock icke alltid nya saker faller väl ut....Som samboliv.
Det finns vissa saker jag provat för sista gången.... Som samboliv.

I övrigt. Nej, jag tänker inte ens ödsla tangentbordstryckningar på att skriva om saken.
För en sak kan vi ju konstatera, denna fröken har två ledord:

"Varför glo i backspegeln när du har en framruta??"
"Släpp det och gå vidare i livet!!!"

Denna helg har ägnats åt jobb och flyttkartonger.
Whats new? Tassimomaskinen byttes mot Dolce Gusto:) Mycket annat byttes mot Mycket annat:)

Man kan väl vara säker på att både det ena och det andra kommer hamna här.

Ikväll gör sonen och jag kommisarie Späck. Med godis, grönsaker och Cola. Vicken jäkla blandning:)
Imorgon ska jag banta igen.............

Ha en underbar kväll babes and others:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela