Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Det här med skor....

Publicerad 2009-12-21 08:34:17 i Allmänt

Ja, vad ska man säga....lilla fröken och jag var på jobbtripp igår. Vi avslutade dagen på köpcentrat Stinsen i Sollentuna. Tanken var att inhandla några julklappar...
När vi käkat gott drogs min blick åt vänster, och vad får jag se???? MIN SKOBUTIK Deichmans eller vad det nu är de heter...Har de samma rea som fredagens Linköpingsbutik???? Jag VISSTE ju att det skulle vara en katastrof att gå iväg för att se efter.....dryga timman senare kom vi ur butiken med ytterligare 4 par skor.....3 till mig 1 till Sabban.
Efter det var vi utmattade och åkte hem. Väl hemma frågade Robin lilla fröken "vad har ni köpt?" Sabban svarade "skor, BARA skor"
Robin svarar dröjande......"Men...ni skulle ju köpa JULKLAPPAR, vart är dem?????"

Ja du Robin, nästa år kanske....

Här kommer i allafall mina skor (Sabban sover nog med sina så de får ni se lite senare)







Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela