Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Ett herrans liv...

Publicerad 2009-12-13 19:14:15 i Allmänt

Söndagen går mot sitt slut, bilderna på Lasse är uppe, recensionerna är lästa, minsta barnet är hemma igen och medvetandet börjar sakta men säkert komma tillbaks.
 
Yeeey, back to reality och det sved duktigt kan jag tala om;)

Har haft ett låååångt samtal med L idag, sen ett med systeryster, sen ett med frk G
Gissa om jag blivit idiotförklarad av allesammans och...så kan man ju inte ha det. Vilket fick mig att ta tillfället i akt att sätta mig ner och fundera över vad som händer o sker runt omkring mig.
 
Jag är ju faktiskt inte född bakom en vagn, jag vet vem jag är och vad jag har, jag vet även vad jag inte är och vad jag inte vill ha, sen är det ju som Krunegård säger "ibland gör man rätt, ibland gör man fel, lev med det"

Det ringer 3000 varningsklockor nu som säger att jag är på väg att göra fel
Det ringer 3000 varningsklockor som säger att mitt beslut kommer skada mig själv
Det ringer 3000 varningsklockor som säger att jag skadar andra
Det ringer 3000 varningsklockor som säger att det finns så mycket bättre
Det ringer 3000 varningsklockor som säger att det finns så mycket mer okomplicerat

Kort o gott det tjuter utav bara helvete runt huset, jag måste få det att bli tyst igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela