Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Igår kväll var det dax..

Publicerad 2009-12-13 16:07:06 i Allmänt

...för Lasse Lasse Lasse!!! Underbar konsert, många av låtarna som inte brukar vara med på Lasses spelningar! Publiken tyckte jag däremot lämnade mkt att önska..
Kommer lite fler bilder!

....för efterhäng på O´Learys
Givetvis gick systeryster upp i rök under konserten, fick jaga henne i säkert en timma innan frk var återfunnen.
Gjorde O´Learys i goda vänners lag.

......för ytterligare ett vägskäl
Jag valde den rätta vägen (trodde jag) men fick en tunna skit i allafall WTF??? hur man än vänder sig har man arslet bak va?
Jag vet inte...man gör rätt men det blir fel, fel o mer fel. Är vägarna totalt okomplatibla då? Eller går tankarna så olika på olika människor att de inte kan förstå varandra? Finns det en räddning då?

Dagens mening är tydligen "jag vet inte" i de flesta avseendena.
Ska jag fuska i spelet och hoppa över ett par kast eller vågar jag gå vidare på den väg jag från början valde?
Jag vet inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela