Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

ja vi tjejer......

Publicerad 2009-12-27 22:46:28 i Allmänt

Ikväll har jag gjort en ny bekantskap, exkexets nya dejt...

Sorry brudar, nu hann en annan tjej före!

Exkexet skulle komma förbi då Sabban inte var riktigt bra, dejten köper inte riktigt det och vad gör en klok flicka då?

Jo, snor exkexets telefon för att sedan messa mig o fråga hur läget ser ut!

FLER SÅDANA TJEJER TACK!!!!!!

Hur menar du nu undrar säkert flera av er????????????

Jo men det är ju så här, vi tjejer har en jäkla förmåga att sitta misstänksamma o spekulera över ditt o datt alternativt skvallra o resonera om saker med våra tjejkompisar för att sedan inse att nån vidare information i frågan fick vi ju faktiskt inte alls....
Varför inte istället gå rakt på sak o fråga den som är inblandad rakt ut hur läget ligger till? Så jäkla besvärligt är faktiskt inte det!! OCH det var precis vad denna kloka kvinna gjorde.

Hon blev fundersam över vad exkexet gjorde hos mig då hon fått höra mitt o Sabbans namn till leda, isället för att sitta o fundera, går fröken igenom exkexets fon, o messar mig med en direkt fråga
Hej jag är NN, jag träffar S, han säger att Sabban är sjuk, stämmer det? Jag är lite fundersam över er relation och vill gärna träffa dig. osv

Jag förstår ju direkt att det tjejen egentligen undrar över är om vår tidigare parrelation är förbi eller ej. En rak fråga får ett rakt svar så jag svarar direkt....

SJÄLVKLART!! Gärna det, vi ses o tar en fika i veckan, S o jag har många år bakom oss o är väldigt bra kompisar men nåt känslomässigt tingeltangel existerar inte så du har inget att oroa dig för.

RESULATAT...exkexet nya tjej kan  sova lugnt även inatt och problemet är löst, voila!

HUR SVÅRT VAR DET??????????

Ni tjejer som fortfarande sitter o bara spekulerar dynga, skaffa er lite stake o lär er av detta!

Kommentarer

Postat av: Smurfen

Publicerad 2009-12-27 22:54:18

en klok tjej de där verkar vara =) GILLAR!!!

Postat av: Vickan

Publicerad 2009-12-27 22:58:50

MKT intelligent fruntimmer till skillnad från de tidigare puckofiorna han träffat!! Nu håller vi tummarna för att det fortsätter funka bra!

Postat av: ??

Publicerad 2009-12-28 03:36:37

Säpo valde att åka hem SJÄLV.lite stake i henne!!japp men exkexet har annat att tänka på. att bara ha något för natten eller en bira för kvällen.nej tack!

Postat av: ??

Publicerad 2009-12-28 03:50:17

Du om någon smurf vet att jag ä svår flörtad..kul att läsa din blogg.bosse hakar på i morrn.:-S

Postat av: ??

Publicerad 2009-12-28 04:24:22

Ni killar som det inte ä stake i.låt inte 2 hands tjej läsa fonen..

Postat av: Vickan

Publicerad 2009-12-28 08:12:14

hahaha, ALLA tjejer läser fonen.....frågar mr Woods får ni se, alla KILLAR utan stake....

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela