Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Kapat håret..

Publicerad 2009-12-09 21:46:23 i Allmänt

JAAAA! jag hann kapa håret idag. Lovely

Frisörn frågade "vad hade du tänkt" hehe...så easy trodde hon va, inte riktigt... Jag har inte tänkt alls, svarade jag, en frisyr??? Funderar på det här med luggen, tycker du jag ska klippa den rak?? Jamenar eftersom jag har så förbannat krokig näsa så kanske den syns mindre då????

Den (syrianska) frisörskan stirrade på mig (antagligen hade hon sett betydligt värre exemplar) Ehhh???VA??? NEEEJ absolut inte, den är väl inte krokig....(jamen eller HUR....)

Blev ingen lugg....uppklippt, MKT uppklippt....själv funderar jag fortfarande om inte näsan hade försvunnit en smula med lugg i alla fall, får se hur jag gör nästa gång.....



Fram


Bak


Sida


Fram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela