Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Skitdag 2....

Publicerad 2009-12-02 21:37:10 i Allmänt

Kan man ha 4 riktiga skitdagar på en vecka??? Det verkar som det, det här var nr 2...
Var KALLT på morgonen, jag har en Ford. Ford tillverkar utomordentliga bilar. De behöver INGENTING, har aldrig servat min, kör i princip oljefritt, byter sällan trasiga delar o drar knapp soppa alls, MEN Ford ÄR en sommarbil.
Vintertid funkar inte låsen, dörrarna fryser fast o idag, när jag väl kört, eld, bakspade o obligatoriska Fordsparken i dörrens nederkant för att överhuvudtaget komma in STARTADE INTE FANSKAPET. Vad är detta för måndagsexemplar???? Jag har inte kommit in i de förra utan ovanstående, men de har ju ALLTID startat...

Löste sig med goda vänners hjälp och sen väntade dagens första möte, (det enda positiva som hände på hela dan.)

Åkte till Kga för att plocka Malmbergs el, redan klart, WoW, vände o mot Örebrobutiken....bara trassel tog över 3 jävla timmar, sedan full gas mot Coop i Lillån för att kränga Aftonbladet...färdig strax efter åtta...
Hämtade Sabban hos mormor o rekryterade farsan som jourhavande startkabel-dragare i morgon bitti...

Nu ska jag trycka i mig en reeekmacka o sura lite över bökiga jobb...

Imorgon väntar Niveaeventet i Eskilstuna 11-19...FY FAN VAD TRIST

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela