Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Skitdag

Publicerad 2009-12-01 19:25:07 i Allmänt

Hamnade på Rusta idag och skulle byta inredning på deras spel...hade en plan på 2-3 timmar. Efter att det gått tre började jag anta att projektet snart var klart. Då skulle de ha larmetiketter PÅ VARENDA JÄKLA SPEL...Ja lovar det var minst 3000 spel..Trodde fan jag skulle få övernatta i den förbaskade butiken.
Samtidigt går telefon varmt hela jäkla dan, kan du ta ett jobb i Katrineholm, ett i Västerås, Nyköping??? Etuna...NUUU. Sen ringde bästa bolaget jag jobbar för o hade en kille med ryggskott som behövde ersättas...

Kom till förskolan strax före fyra....utsvulten, ryckte snabbt en pepparkaka för att minska blodsockerfallet. Skulle handla, fortfarande med luren fastklistrad vid örat, vilket resulterade i att jag kom hem med sprödbakad torsk, några salladsblad o physsalis eller vad det heter...VAD GÖRA AV DETTA??
Kokade ris till..brände RISET HUR LYCKAS MAN MED DET?????
Slängde ihop rosa sås o utfordrade kidzen.

Lyckades rektytera en väldigt bra vän till torsdagens jobb som jag tyvärr inte kan ta, fick tag på sjuklingen o styrde morgondagen så den blev någotsånär. Fredagen blr 07-21 jobb....Lördagen halva dan....

Lördag kväll är det glöggfest, jag hoppas på massa snyggt att glo på ;) utan kommer jag däcka före 21....

SÅÅÅ kom igen friends, ta med snygga grabbar på lördag, PLEASE!!!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-01 21:49:23

får nog både titta å röra:))))GO GO GO

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela