Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

The namne of the game

Publicerad 2009-12-01 22:30:53 i Allmänt

Jag sa en gång för ett tag sen till någon att det var dax att skrota den gamla spelplanen o ta fram en ny. Ställa sig på ruta ett och sedan se vart spelet leder denna gång.

För egen del kastade jag min gamla nötta spelplan som jag länge följt för länge sen...den var nämligen usel o ledde inte dit jag ville att den skulle gå. Rutten som satan var den med för den delen, på alla sätt o vis.
Jag har haft min nya spelplan ett bra tag men jag har inte tagit fram den än, man ska suga på karamellen som det heter...

Snart tar jag fram min o ställer mig på ruta ett jag med. Jag har, som ett barn på julafton, tjuvkikat lite. Ajabaja Vickan! Jag vet att efter andra kastet kommer två vägar, MEN vilken ska jag gå??? Jag har faktiskt inte en susning. Båda kommer ha nackdelar, båda kommer vara komplicerade, båda kommer svida, men bara en kanske rispar mig. Finns det en tredje väg efter andra kastet? Givtetvis....Är den bättre, som är blank o kanske leder snabbare mot spelets mål? Finns dett nåt positivt med att nå spelet mål?

Funderar en stund till, snart vet vi vad det blir. Jag har alltid spelat bra, men inte alltid schysst. Denna gång vill jag bara spela bra, man kan faktiskt vara spelets drottning utan att trampas.

Men ändå....en sak är ju som den är

The bitch still rule

eller?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-01 23:38:22

spela bra. å ta gamet som du vet leder dit du vill:)))

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela