Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Till en av världens bästa killar

Publicerad 2009-12-27 15:58:33 i Allmänt



Idag har världens bästa kompis/pappa/exkex varit på visit.
Efter massor med år i ryggsäcken anser jag att ärlighet och uppriktighet är en otroligt viktig sak , likaså att saker som händer inte ska få höras från något annat håll än den ursprungliga källan. Jag har alltid lovat exkexet att om vissa saker inträffar kommer JAG och INGEN ANNAN berätta det för honom.
Idag visste jag att klockan var slagen, det var dags att lägga en del spelkort på bordet.

Stefan, du är en av mina bästa vänner, det kommer du alltid vara. Tack för att du finns, Tack för att du är världens bästa vän, Tack för att du respekterar mitt "jag kan inte säga mer så fråga inte" utan vidare spekulationer, Tack för att du är en fantastisk pappa, Tack för lilla fröken nippertippa, Tack för att jag har Johan o Petra i mitt liv m.m. m.m m.m
DU ÄR BÄST!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2009-12-27 20:38:41

Rackarns vad är det som har hänt, hoppas att det får vara så//Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela