Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Aftonbladets klickbilaga....

Publicerad 2009-11-27 19:04:48 i Allmänt



Idag har jag lusläst Aftonbladets klickbilaga (hade ju 3 timmar att slå ihjäl på lek o bus)

Anna  Anka har en stor artikel och i vanlig ordning nyttjar hon chansen till max att få stanna en stund i rampljuset med att exempelvis kalla småväxta för dvärgar, hintar att hon ska visa hur hon förför sin man i julshowen på bästa KalleAnka tid (wtf?? måste inte programmen vara barntillåtna kl 15:00??)
Vem av oss VILL se Paul Anka bli förförd???????

Slänger ur sig "Vi får julklappar från ALLA runt om i hela världen, det mesta är trams..."

Bästa kommentaren var dock när fru Anka fick frågan om hur mkt pengar hon spenderar på julklappar. Svaret i sann AnnaAnka-anda "När det gäller pengar för julklappar säger jag inte några summor. Jag vill inte att svenskarna ska sätta i halsen i juletid." 

Den dag jag får frågan kommer jag givetvis göra en copycat på samma svar!!

 *funderar över om annat Ankanöje oxå tar ledigt i juletid för att vi stackars fruntimmer ska slippa sätta i halsen på morgonen*

_____________________________________________

Jag bläddrar vidare i tidningen och kommer till en annan ny favorit att skämmas för, Jackie Ferm.
För er som missat denna eeehum intelligenta unga dam kan jag berätta att hon är dotter till Svartenbrandt, anser att Kumla anstaltens mat ÄR bättre än skolans och på frågan vad hon har för julplaner svitchar hon blixtsnabbt över svaret till att senast hon gick på krogen blev hon erbjuden ecstasy  o blev då nästan tårögd. Man får även veta att hon under helgen supit bort plånbok samt mobil, jag viftade lite extra med intresseflaggan där.  Fröken Ferm är för tillfället med i "Paradise Hotel" där hon i likhet med flera av deltagarna gör total narr av sig själv.

Anledningen till att fröken är med i bilagan är att hon gjort utvikningsbilder (förvånande va...) Hon får frågan hur kommer det sig att du ställer upp på lättklädda bilder igen? Jackie svarar "Ja, folk kommer att tappa hakan över det här. Men det är kul att ge folk en känsla. Det var en kul grej. Det jag har sett av bilderna var snyggt."

Min fråga är; Varför kan aldrig den här typen av tjejer stå för hur de resonernar? Dvs säga "Just nu känner folk igen mitt namn, jag kunde sälja bilderna dyrare nu än för ett år sedan och vill gärna ha de pengarna" istället för att linda in sig i massa dynga.



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela