Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Dagens Nivea-look

Publicerad 2009-11-20 08:55:31 i Allmänt



Dagens make....



Dagens helhet...

Ska mot Nyköping och Nivea-event igen...Frös ju som helvete förra veckan så idag är jag KLÄDD!!!
Underställ, strumpbyxor, benvärmare, kort tröja, långärmad tröja, stickad tröja o så Jackieklänning på det.  För att vara helt på den säkra sidan tar jag på tillhörande kavaj oxå...JAG TÄNKER INTE FRYSA IDAG!!!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2009-11-20 14:52:44

Verkligen snyggt :)

Postat av: Vickan

Publicerad 2009-11-20 20:01:18

Ja du, den make-up timman hade jag stor nytta av.....hmmmppf..

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela