Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

För 7 år sedan HADE jag faktiskt sexuellt umgänge!!

Publicerad 2009-11-07 22:47:35 i Allmänt

Idag är det 7 år sedan denna lilla morrhoppa skuttade in i magen på mig...Vem ska man gratulera Sabban, mig själv eller den förbaskade pappan som är största boven i det dramat?????
Imorgon är det då 8 år sen den värsta dan hittills i mitt liv...
Konstigt hur två personer kan höra så ihop o så tror folk att jag skämtar när jag säger att Anne o Sabban är same same but diffrent....

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2009-11-07 22:53:28

visst ja ä boven!!! Men visst är det märkligt.

Gör så här :))) å Så här :(((

Lägger till behövdes inte mycket bovande där du lille vän.

Postat av: Vickan

Publicerad 2009-11-07 23:06:03

du är skyldigast, oavsett hur det gick till var det dig hon kom från från första början, SÅ DET SÅ!!!

GRATTIS PÅ 7 ÅRSDAGEN!!!

Postat av: Pappa

Publicerad 2009-11-08 07:59:03

Mmmm..TACK!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela