Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Fotboll....

Publicerad 2009-11-09 09:08:04 i Allmänt

igår spelade tydligen Djurgården fotboll, för er som inte vet vad det är för något ska jag försöka förklara;


X antal killar i två varianter av tröjor springer efter en normalstor boll. Den ska in i en fyrkantig stålställning med typ trasiga nätgardiner runt. Detta händer inte ofta MEN har man en jäkla tur KAN det inträffa o ev tar då den som sparkade bollen av sig tröjan DÅ BÖRJAR DET BLI INTRESSANT

Åter till fotbollen o Djurgården, de vann sin match o det var på det berömda håret kan man säga.
Idag intervjuade radio den tomte som sparkade in nåt mål.
Killen säger "jjaaa, jiiipiie" osv o förklarar sen att målet för nästa år är att krossa AIK

JA, jag vet som sagt inte mkt om fotboll.....men så mkt har jag sista veckan uppfattat att Djurgården väl nästan åkte ur allsvenskan o ligger väl troligen kvar på sista plats efter gårdagens match... AIK de vann o ligger på topp va??

Jag säger Lycka till med det till den planen.......

Kommentarer

Postat av: Smurfen

Publicerad 2009-11-10 18:34:37

Självklart vann mitt älskade lag <3 <3

DIF kommer därmed ligga på SISTA plats.. MOAHAHAHAHAHAHAHA

Postat av: Vickan

Publicerad 2009-11-11 08:33:07

Dagens citat från Anders Timell

"alla som syssler med fotboll tillhör väl kanske inte Sveriges begåvningsreserv"

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela