Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Glöggevent på IKEA

Publicerad 2009-11-28 18:18:29 i Allmänt

Då var årets glöggevent på IKEA genomfört och kan som vanligt sammanfattas med ett ord KAOS!
Vad är det som händer med folk när det bjuds på glögg o en liten pepparkaka? De blir tamejfan galna...
Mina skor år genomdränkta av glögg, mina strumpor luktar glögg...Byxorna är sjöblöta.. Tack o lov klarade sig Tunikan, annars hade det blivit event a´la wet-tshirt o det hade vä inte varit så lyckat. Jamenar jag är ju alldeles för gammal för att spela på sex har vi ju fått lärt oss i veckan.

hursomhelst, glöggen är slut, det fanns en pall den har jag sålt bort. Pepparkakorna försvann 2 pall av. Jag ska jobba imorgon med, hur tänkte de då???? Fick erbjudandet om att inte behöva åka dit alls, MEN man ska spela ut hela sitt godwillregister så jag har erbjudit mig att åka dit o köra en kortare dag med bara lite peppisar o nåt annat till, vad vi nu ska hitta på...
Hur smart var det egentligen????? (Ur annat än godwillsynpunkt)

När jag kom hem hade Robin smitit iväg till sin pappa...hmpff
Det är 3;e eller kanske tom 4:e lördagkvällen han lämnar mig själv med skrikfia....USEL STIL

Jaja, ha en underbar lördagkväll...den sk. partypinglan med alla one night standen ska som vanligt lägga sig i soffan framför Robinsson o prova att hångla upp katten ;)

Over and out

Kommentarer

Postat av: ++++

Publicerad 2009-11-28 19:02:45

huj do ä!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela