Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Hemma med sjuka barn

Publicerad 2009-11-16 15:15:09 i Allmänt

Sabban vaknade med hög feber och hosta, ingen idé att fundera på skola för hennes del idag alltså. Somnade om en stund då jag var trött som ett as efter en telefon som ringt flera gånger under natten, missade veckarklockan o väcktes igen av Sabban halv nio....Robin börjar 8:20...
Ringde o sjukanmälde även den ungen, som vaknade en timma senare. Efter att ha mornat sig en stund o fått i sig frukost sa sonen "jaha mamma, får inte jag gå i skola längre eller?" ehhh... jo självklart men jag råkade somna om, du har en fridag, ta vara på den....
Sabban har sovit nästan hela dan trots att hon är fullproppad med alvedon, hoppas det går åt rätt håll o hon blir bättre, hosta o feber är extra obehagligt i dessa grissjuke-tider.
Ha en bra start på veckan mina vänner!

Vickan

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2009-11-16 20:58:19

vi har koll på henne.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela