Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

inte alls....

Publicerad 2009-11-20 11:00:02 i Allmänt

Dagens plan funkade inte alls....hann inte mkt mer än lämna lilla fröken så ringde de från skolan o ville returnera henne då de tyckte att hon fortfarande var sjuk. Hållååååå, hon har faktiskt varit feberfri i 2 dagar....finns inte ett fel på ungen mer än möjligen lite tjurighet..
Jaja, jag ändrade Nivea-eventet och åker till Nyköping imorgon istället, var faktiskt bättre för min del då lördagen är en bättre dag i butik, samt ett par timmar kortare.
NU ska jag äntligen få tid att käka upp frukostmackan jag inhandlade för X antal timmar sedan på McDonalds...
Säga vad man vill om Mc-mat men frukostmackor, DET KAN DE GÖRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela