Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Julklappar....

Publicerad 2009-11-08 16:11:47 i Allmänt

När vi kom hem hade den första av julens alla leksakskataloger hamnat i brevlådan. Sabina la givetvis allt engagemang som gick att uppbringa på att bläddra igenom och kryssa för de saker hon önskade sig.
Själv funderar jag över varför jag helt enkelt inte bara sa att hon skulle kryssa det hon INTE ville ha, antagligen skulle jag inte ens ha behövt ta fram en penna då.....

Kommentarer

Postat av: pappa

Publicerad 2009-11-08 16:33:26

OK DUBBLA Visa kort som gäller här då??Ska ringa Anders om löne förhjöning.

Postat av: Vickan

Publicerad 2009-11-09 08:44:02

Räcker inte, får bli ett bankbesök iförd burka tror jag....

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela