Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Kallelse till exkexet...

Publicerad 2009-11-10 15:48:30 i Allmänt

Jag har idag hämtat din dotter på fritids och fått upplysningen om att en av de andra flickorna i klassen är kär i henne och har försökt att kyssas. När vi sedan sitter i bilen på väg hem frågar lilla fröken om tjejer har "frön". Jag svarar att tjejer inte äger den egenskapen.
Väl hemma går din dotter o skruvar på sig en stund, sedan kommer tårarna trillande och detta sägs;
"Men mamma, hon klängde på min rygg, jag VILL INTE HA någon bebis"
Din dotter har även tagit av sig alla kläder och vill att jag kollar om hennes mage har växt....

du kallas härmde till att ge din dotter en mer avancerad förklaring över hur barn blir till, jag sträcker mig till att vidhålla att det behövs en kille, en nypa frön och att det inte räcker med att klänga på någons rygg....

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2009-11-10 15:59:21

Hmmm.mållös nu.lite tagen.ska prata med henne i morrn.när vi hämmtar dem..fortfarande tagen.lite yrsel:-oha ha.huuua.

Postat av: Smurfen

Publicerad 2009-11-10 18:31:40

Fan funkar inte storken???

Postat av: pappa

Publicerad 2009-11-10 18:42:54

Ska prata med dig med lilla smurf storken är en saga.

Men vi tar det efter sabban.Börjar bli kö på att snacka med tjejer;)))

Postat av: Vickan

Publicerad 2009-11-10 18:50:04

Stefan, stora frågetecknet här är värför tror hon att man får bebis när man har en tjej klängades på ryggen???? VAD HAR DU GJORT MED BRUDARNA DU HAR DEJTAT EGENTLIGEN?????

Postat av: Stefano

Publicerad 2009-11-10 21:03:42

Mmmmmmmmm undrar jag med.Många gånger ha ha.Men att ha en höna på ryggen ÄR SAFE SEX..

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela