Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Nyårslöfte

Publicerad 2009-11-26 17:45:11 i Allmänt

Jag  hade ett nyårslöften, eller närmare bestämt 2...Brukar alltid hoppa sådana saker men gjorde ett undantag sist o klurade ut något riktigt bra.
Det första har jag fixat galant. Det andra kan det hända att jag kommer avvika från.
Nu är frågan...

Om man bryter ett nyårslöfte när det gått 11 månader av 12 måste det väl ändå anses som att man klarade av det???? Det kan ju inte bli en diff på mer än nån ynka procent

Vad tycker du?

Eller kan man helt enkelt köra nästa års löfte från 1 december istället för första januari och på så sätt komma runt regeln????

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2009-11-27 08:28:59

Hahaha.... klart att man klarar sig om det gått 11 månader..

Postat av: Vickan

Publicerad 2009-11-27 08:40:41

Javisst måste det vara så!! Jag kör på

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela