Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Pressat schema inför fars dag för barnen....

Publicerad 2009-11-07 21:11:37 i Allmänt

Jag har som bekant varit i metropolen Eskilstuna idag och sålt lite Nivea-produkter.
Det fanns en del presentaskar o dessa frontade jag fram lite extra eftersom det är fars dag imorgon.
Framåt eftermiddagen kom en flicka runt 5 år med sin mamma.

Mamman tittade på de olika varianterna o flickan såg måttligt intresserad ut.
Jag frågade flickan om hon skulle köpa en fin present till pappa på hans dag, på hennes blick märkte jag omedelbart att hon INTE tyckte att pappa behövde en SÅ stor present....

"Men den här blir nog fin till pappa" försöker mamman "tror du inte det?"

Flickan mumlar ett nekande

Jag säger då, du har så rätt gumman, det räcker allt med att du ritar en fin teckning åt honom!

Flickan stirrar på mig och säger

"JAAAG???"

fortsätter sedan....
"Du vet, man orkar inte rita hur mkt som helst o jag har redan gjort ganska många teckningar den här veckan...."

Så var det med det fars-dags firandet

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela