Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Reflektion. . .

Publicerad 2009-11-27 16:07:33 i Allmänt

Kolla varifrån!



Vi är på lek o bus landet i örebro, jag har gått runt lokalen. Förutom mig själv finns det 2 svenska familjer, 2. . .resten är somalier och lokalen är smockfull. Jag har aldrig i hela mitt liv sett så många på en o samma gång, o jag bor i vivalla. . . antagligen försörjer vårt samhälle en stor procent av dessa familjer, de har betala 120 kr per unge (o de har INTE en var) i entré ALLA äter mat, billigaste menyn kostar 69 spänn. Alla har glass o drickor utöver det. Är det dags att vi minskar socialbidragen en smula montro?
Så här många har jag ALDRIG betalat för förut på en o samma gång..

Kommentarer

Postat av: maudan

Publicerad 2009-11-27 19:57:28

Ja det där var inga upplyftande bilder att se förmodligen är jag med och betalar både entre, mat, dryck och glass jag med. Har hela afrika letat sig hit. O på mitt jobb går dom o lär sig svenska det är som i svarta afrika när dom drar in på morronkvisten i rullstolar och till fots. Nej fram för ett ...... sverige.

Postat av: Vickan

Publicerad 2009-11-27 20:44:12

visst är det upplyftande att få se vart skattepengarna tar vägen!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela