Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Sabbans gravida problem har fått sitt svar!!

Publicerad 2009-11-15 19:17:10 i Allmänt

Idag ramlade kronan ner!
Ni som följt bloggen vet att min dotter hade en traumatisk upplevelse i veckan då en av tjejerna i klassen klängde på hennes rygg. Sabina trodde att hon fått en bebis i magen....
JAG har funderat mig gråhårig på VARFÖR TROR HON ATT BEBISAR BLIR TILL SÅ???
Idag ramlade kronan ner då en av mina vänner hade haft ute sin hund på sök..

systerysters knäppa tikar!!!!

De löpte båda två när Millan tog studenten, Sabban hade tagit tonvis med kort på detta, nedan ser ni ett av dessa



Hundar rider på varandras rygg när de vill göra barn, det VET ju tom Sabban!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela