Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Silja Europa

Publicerad 2009-11-23 15:14:48 i Allmänt

Vissa helger skulle man ju bara ha varit på kryssning....Denna helg har vi gått miste om  bästa resan med Silja Europa, den har fått tekniska fel o hittar inte hem. De stackars människorna är fast på Östersjön med underhållning, gratis mat o fri sprit....VILKET ÖDE...
Kan nästan höra jobbsamtalen som ringdes imorse... "Hej Chefen, jag är på Silja Europa, båten lyckades inte komma hem i tid så jag kan tyvärr inte dyka upp på jobbet förrens tidigast onsdag, JA det är OK med obetald semester, tar ett par drinkar till för er som arbetar istället"

Stackars människor hur ska det gå???

*VARFÖR VARFÖR ÄR JAG INTE PÅ BÅTEN????? Sliter mitt hår i förtvivlan*

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela