Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Skornas himmel!!

Publicerad 2009-11-12 19:47:16 i Allmänt

Idag tog arbetet mig till Falun och några skobutiker. En hade jag aldrig hört talas om, den hade namnet "Deichmann"

Jag klev in, såg mig omkring o trodde jag hade dött och kommit till himlen!!

Vilket sortiment!!! Vilka prislappar, skojar de med mig??? Skitsnygga stövlar för 299 spänn????

Sökte lite när jag kom hem, förutom Falun har denna formidabla kedja butiker i Linköping och Skärholmen än så länge.

Här hittar du deras tyska webb-butik, titta o njuuuuut!!

http://shop.deichmann.de/Damen.html


Och här kommer några av underverken....


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela