Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Tisdag

Publicerad 2009-11-17 08:28:27 i Allmänt

Då var det tisdag och idag har jag fått iväg fjååårtis-åskmolnet till skolan. Det kan inte finnas NÅN unge med sämre morronhumör än den grabben...
Sabban har sovit i min säng, en bedrift av oss eftersom jag kapade dubbelsängen i höstas o numera har en "knapp 90-säng". Trodde absolut att en av oss skulle trilla ur, MEN vi har hållt oss kvar!! JAG vaknade istället intryckt i betongväggen...
Lilla prinsessan har fortfarande en hel del feber, men är inte på långa vägar lika varm som igår då hon passerade 40-strecket, skönt att det går åt rätt håll!
Nu ska vi krypa ner framför bollibompa en stund och bara mysa!
Ha en fin dag i grådasket,
Vickan

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2009-11-17 09:00:21

Hoppas ni får en mysig dag tillsammans.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela