Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Vikten av att krympa alternativen...

Publicerad 2009-11-09 22:47:16 i Allmänt

Just nu går denna statusrad runt bland många på facebook

Kopiera denna text, och se vart folk vill placera dig: 1.Sinnesjuk 2.Jag vill gifta mig med dig. 3.Senfärdig 4.Härlig. 5.Kärleksfull. 6.Iskall. 7.Modig. 8.Dum. 9.Bortskämd. 10.Självsäker. 11.En jag tänker mycket på. 12.Sexig. 13.Glädjespridare. 14.Härlig utstrålning. 15.Otrolig! 16.Egoist. 17.Söt. 18."Player". 19.Den bästa! 20.Nörd. 21.Stillsam. 22."Vildsint" 23.Irriterande - Placera mig

Resultatet blir en massa 4, 5, 11, 13, 14 o annat mer eller mindre trist...för hur kul är det egentligen att "vara en glädjespridare" eller för att inte tala om "söt"

Jag fick faktiskt en (eventuell) 2:a!!!! Av en av mina gamla vänner, vi kan kalla henne Kicki (eftersom hon heter så)

Konstaterade (eftersom ingen annan uppenbart hade det intresset) att nån gång i livet måste ju nån jäkel fria o då får man fasen inte vara kinkig på små skitdetaljer som att det råkade vara ett fruntimmer....

Efter ett tag kom då en annan Fb vän, vi kan kalla honom Dick (eftersom han heter så), med denna lösning
 till statusrad

Kopiera denna text, och se vart folk vill placera dig: 2.Jag vill gifta mig med dig.

Kontenta av detta GE INTE FÖR MÅNGA ALTERNATIV; DÅ FÅR DU ALDRIG SVARET DU VILL HA!!

Nu ska vi se hur detta kommer gå....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela