Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Alla helgon....eller Anne forever

Publicerad 2009-10-31 19:19:29 i Allmänt

Idag har vi varit med ljus till kyrkogården och besökt Anne och Tonys gravar. Massor med frågor kring död, himmel och Jesus från "lilla fröken 6-åring" besvarade? Nja... det är ett svårt ämne men man får göra så gott man kan.
Snart är det dax för datumet på den bedrövliga dag då Anne försvann ur mitt liv, den dagen är den tuffaste VARJE JÄKLA ÅR....kommer antagligen ett lååångt blogginlägg om saknad då....

Jag försöker spara tankarna som snurrar just nu tills dess med slutorden;

Anne-det kommer aldrig finnas en vän som du, den som säger att sorg och saknad försvinner med åren vet inte vad den pratar om
Kjelle-same same but diffrent....
"De andra"-ni vet vad ni betydde, ni vet att minnet består

Håll partyt igång allesammans vart än ni är, jag kommer efter när Anne låter mig gå...

Kommentarer

Postat av: stefano

Publicerad 2009-11-03 07:38:33

Ja då lär hon få vänta.Anne tycker nog att du har en massa party att fixa här först:=))))))))))

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela