Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Äntligen fredag!

Publicerad 2009-10-23 09:19:55 i Allmänt

Då var det äntligen fredag och idag ska jag åka mot Jönköping för några jobb sen ska jag vidare till Västervikstrakten och hämta den underbara Ingela som jag tänker ta med mig hem!

Helgen bjuder ju som bekant på pre-halloweenpartaj och jag tror vi har fått ihop ett riktigt bra gäng den här gången. Ska försöka hinna handla lite på förmiddagen innan jag åker sen är det hårfärgning till kvällen. Det ska bli blåsvart......kan hända jag får ta fram rakapparaten sen o göra en Britney....

Ha en fantastisk fredag allesammans, händer det nåt spännande efter vägen denna gång skickar jag givetvis över det till bloggen SÅ HÅLL ÖGONEN ÖPPNA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela