Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Bakning på schemat!

Publicerad 2009-10-15 14:22:29 i Allmänt


     


Dottern fick läkartid idag och därmed hoppade jag det där man kallar arbete till förmån för ett besök på Vårdcentralen (servern låg ändå nere så jag kunde inte kolla vart jag skulle...)

För att fördriva resten av dagen ville min lilla fröken baka

     

"Snääääla mamma kan inte JAG få baka lite"
"Jovisst får DU det, säg till om du ska ha hjälp"

Sabina har knäckt ett ägg samt vispat i en skål en kort stund
Är det hon eller jag som bakar????

 Så här bakar lilla fröken nippertippa!                                        

              

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2009-10-15 15:21:35

Ser gott ut, du får skicka hit henne :)

Postat av: Vickan

Publicerad 2009-10-15 16:26:35

Så gärna så gärna Mia, hur länge vill du ha henne kvar? Är det Ok att jag hör av mig lagom till hennes 18-års dag?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela