Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Dagens outfit....

Publicerad 2009-10-13 09:36:38 i Allmänt

Nej, hörni det här med dagens outfit var ju skitjobbigt att hålla på med. Tar ju evigheter att få till ett kort som funkar....sånt trams orkar jag inte hålla på med
Idag blir det istället dagens hår o make







Vi kan här konstatera att håret lämnar mkt att önska och mejken är något för stark i dagsljus, men jag lånar en burka av granner och tar mig igenom dagen ändå.....

Kommentarer

Postat av: AJ

Publicerad 2009-10-13 15:37:51

Hey Babe

Nice o klart dax, vässa armbågen, undvik fingret:)

Passerar på torsdag, hemma?

FtF??? Annat???? Who know????

PoK UknW

Postat av: Vickan

Publicerad 2009-10-13 22:35:51

he he...lämnar ingen vägbeskrivning då min Navman är trasig men du hittar säkert fram ändå ;) Dito!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela