Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Dagens outfit.....

Publicerad 2009-10-12 09:04:22 i Allmänt

      Dagens outfit!                                      Idag tänker jag inte göra ett skvatt vettigt. Möjligeh planera lite för veckan som kommer. Varje blogg av rang presenterar ju dagens outfit o jag tänker ju inte vara sämre....Eller varje dag o varje dag, har väl inte jag tid med... Men någon gång ibland är det som triss "plötsligt bara händer det" och dagens outfit kommer att presenteras! Idag kör vi den första o firar det med en dubblering både dagens outfit "liten prinsessa" och dagens outfit "betydligt äldre icke prinsessa"        

Liten prinsessa har då på sig kjol från hangarerna i Riga, från turklandet-egenimporterade röda leggins samt tröjor från undertecknads tidigare butik.       

Själv ska jag ju inte göra ett skvatt och har därmed tagit på mig den moderiktiga slafsiga morgonrocken, o den kommer jag behålla på resten av dagen. Denna tingest kom som julklapp från exkexet någon gång för 100 år sedan, troligen inköpt på Hemtex. Till detta svarta omaka strumpor. Dagens frisyr; obefintlig Dagens make-up; lite eget kladd                                                                    Dagens outfit liten prinsessa

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-12 12:36:54

Sedan ä inte morgorocken köpt på hemex!!tog en jävla tid å hitta denna.ha ha

Postat av: Vickan

Publicerad 2009-10-12 13:24:42

Anonyma exkex! Har idag motagit ditt klagomål beträffande inköpsportal för ovanstående fashionista-mogonrock. Nu står det Hemtex och inte Hemex och denna uppgift vet jag med all säkerhet är korrekt eftersom papper kartong samt påse skyltade med detta namn!

Ha en fin dag,

//Vickan

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-12 14:31:16

Fan att minnet sviker..nu tror jag att det var en liten tjej med...hon har en viss övertalnings förmåga..blir en påse nudlar i år..:-Dha en fin dag.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela