Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Exkexet....

Publicerad 2009-10-16 19:02:41 i Allmänt






Jag har en formidabelt bra idé inför Exkexets svensexa! HELT MAKALÖST BRA t.o.m
Här har jag stött på ett litet problem tyvärr, exkexet är inte ens i närheten av att gifta sig....Killen har inte ens en seriös bra dejt för tillfället....
Vad ska man använda bloggen till om inte för att lösa avancerade problem? Vill du eller känner du någon trevlig flicka som börjar bli giftassugen o vill blinddejta mitt exkex? Maila intresse, med bild, till [email protected]

Exkexet är i trevlig, i hyfsad form, har bostad och arbete och är knappt halvvägs mot 100
Han har stark egen vilja som behöver styras med järnhand, så en tjej med lite krut i behövs!

Kommentarer

Postat av: stefano

Publicerad 2009-10-17 20:22:41

kalas att du bryr dig:)))

men SNÄLLA du kan inte jag få fixa mina egna saker.

du bör ju ha anndra saker att tänka på om jag inte missminner mig..så du exkext kan du vara hygglig att inte blanda in mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)))))

OKI??????????????

Postat av: Vickan

Publicerad 2009-10-17 21:01:41

hehe, se till att fixa då så jag inte glömmer bort den formidabla idén! Väntar med spänning på att resultat presenteras!

Postat av: stefano

Publicerad 2009-10-17 23:24:33

kul att du ä så med i allt.men om det skulle inträffa så är nog du den första att veta...se nu till att fixa ditt,så blir det nog bra...du har mycket kvar.kötta på bara vick:)))))))

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela