Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Fotsättningen av korvkön.....

Publicerad 2009-10-17 09:25:38 i Allmänt

 
Man kunde givetvis testa "hur mkt man skulle få ligga i helgen" på Fb och jag är ju inte dummare än att jag kollar INNAN jag åker mot korvkön, vilket visade sig skulle ha blivit en onödig åktur.....

Viktoria Nilsen

VART HÄNDE MED KORVKÖN????? Är ju ingen idé att åka dit ens....spilla tid o bensin för en ynka procent, räcker ju inte ens till ett halvt toahångel..... *funderar på om jag har blivit för gammal för korvkön, kan väl inte va så... funkade ju mkt bra f...ör bara ngra år sen* Gör ett försök efter halloweenfesten istället;)Läs mer

Viktoria tog reda på om han/hon kommer få ligga i helgen! Får du ligga i helgen?

Result: 1%
Tina 
Hahahahahaaa....
för 11 timmar sedan · Ta bort

Danne 
AjAjAj !!! Det där ser ju inte kul ut..
för 11 timmar sedan · Ta bort
Viktoria Nilsen
Viktoria Nilsen
Skratta ni, jag ligger här o gråter av besvikelse, HADE JU FAN FÖRBERETT MIG MED PAPILJOTTER I SKALLEN O EN BULLPÅSE SOM MUTA!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela