Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

FtF eller resonemanget om ickeförhållanden....

Publicerad 2009-10-11 22:47:44 i Allmänt

Hade ett resonemang med en väninna, vi kan kalla henne L (eftersom hon heter så...), beträffande sex. L försökte länge och väl få mig att skaffa ett seriöst förhållande. Det skulle käkas parmiddagar, åkas på parresor och det ena med det andra. Efter många turer fram och tillbaka insåg L att min ovilja till detta arrangemang inte gick att  ändra på. L la ner, skaffade sig själv en karl och lät mig slippa. DET ÄR JAG TACKSAM FÖR *Tack gumman*

Men, nu var det alltså sex vi resonerade om. Utan förhållande falerar även sexlivet. Vilket iof inte gör mig ett skvatt, MEN mitt midjemått skriker rakt ut och extrakilona ökar som en jäkla lavin.....MAN SKALL ICKE FÖRAKTA SEX SOM VARDAGSMOTION

Bakgrunden till vårt resonemang kom sig av att jag varit på 9:an re-union. På denna tillställning uppenbarade det sig en gammal KK. Hmmm tänkte undertecknad *och funderade först på om det kunde finnas fler på samma tillställning, men så illa var det givetvis inte, jag är ju en skötsam flicka* Kanske skulle rekrytera en ny sådan???

Resonerar alltså med L om saken. Vårt resonemang startar med just benämningen, KK låter förbaskat illa, eller hur? Därav droppar jag idag benämningen FtF och hoppas att den innan  året är slut ska vara allmänt vedertagen och med i svenska akademins ordlista. FtF står givet för "Friends to fuck" ett snyggare alternativ till den mindre smickrande benämningen KK!

Jag har fått ligga 5 gånger under ett år, i ett tidigare liv fick man ligga 5 ggr/vecka. Det får va slut på detta nu, här ska FtF-rekryteras och därmed ska valkarna väck!
Kram på er och gonatt!
Vickan

Kommentarer

Postat av: Ghostie

Publicerad 2009-10-12 04:56:23

Kör på, stenhårt! :D

Postat av: Jingel

Publicerad 2009-10-12 17:00:25

Med den hyddan å fejan så låter fem gånger mycket.måste varit några du drogat.

Postat av: Vickan

Publicerad 2009-10-12 17:41:42

Ghostie! Tack för din support i denna otroligt viktiga fråga ;)

Jingel! Drogade gjorde ni på 90-talet numera går vi ut med en kompis som är jäkligt snygg, släcker sedan lampan i sovrummet o byter snyggt efter 10 minuter! Ett litet tips du kan ta med dig nästa gång du ska ut och leta ;)

//Vickan

Postat av: David

Publicerad 2009-10-12 17:56:32

Får hålla med jingel lite..överviktiga gammla damer ska hålla sig till samma klubb.ja tycker det är äkligt när ni hänger på oss yngre..tack för ordet.

Postat av: Vickan

Publicerad 2009-10-12 22:05:27

David, Jingel, anonyma exkexet, givet har en och samma person alltid likanade åsikt, JAG SER DIN IP PUCKO

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela