Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

God Morgon!

Publicerad 2009-10-21 07:03:57 i Allmänt



Efter en hård dags förhandling med mig själv har jag nu höjt min veckopeng med en 50-öring och gårdagens strejk är därmed avblåst!
Idag ska jag rulla mot Stockholm för några jobb, blir givetvis lunch i Arninge där en av Sveriges bästa lunchrestauranger ligger. När sedann jobben runt stora staden är klara ska jag svänga förbi Lena i Kungsör på vägen hem!
Ha en bra dag allesammans, allt skoj som -eventuellt-händer efter vägen kommer upp på bloggen under dagen!

Kommentarer

Postat av: Stefano.

Publicerad 2009-10-21 07:51:41

Kul du ä tillbax..ska personligen se till att v pengen höjs.hadde inget att garva åt i går kväll.du har ett andsvar mot dina läsare.:-Dhar för mig ja pratade om en vägblogg,nu kan ju spinna på det.ö-o- stkh ser med spänning fram imot att höra om allt kulit,,

Postat av: Vickan

Publicerad 2009-10-21 19:38:25

tänkte du kunde skriva ett gästinlägg som vägbloggare o lägga på min mail! Du vet på min väg hände INGENTING!

Postat av: stefano

Publicerad 2009-10-21 19:41:52

Hajar (slang får att jag fattar) kan ja ju göra.blir lite mera för migo under veckorna ibland.:)))

Postat av: stefano

Publicerad 2009-10-21 19:54:45

vicken mail ska jag andvända??annastasia/rubinerna?

Postat av: Vickan

Publicerad 2009-10-21 20:06:22

rubinerna!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela