Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Idag ska vi åka båt...

Publicerad 2009-10-27 09:02:47 i Allmänt

Morrn på er, idag ser vi ut att få en solig och fin höst-tisdag och då får man väl vara glad för det.

Det verkar inte bli några bilder från lördagens partaj, kamera o ett par telefoner lyser fortfarande med sin frånvaro och det verkar väl tyvärr som de har fått fötter med någon av gästerna. FÖRBANNAT DÅLIG STIL I SÅFALL..... Men, hoppet är det sista som dör, jag HOPPPAS VERKLIGEN att de dyker upp igen. (Jag har ju en brevlåda man kan gå förbi och prylarna kan läggas i vid behov....)

Ikväll ska jag ta med ungarna på en kryssning till Åbo, de har höstlov och ville hitta på något. Jag kommer antagligen få ångra detta tilltag hur många gånger som helst....Uppdaterar bloggen från mobilen givetvis under resan så ni får veta hur det går ;)

Ha en skön höstdag alla bloggvänner!
Vickan

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela