Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Idag startar relationsakuten!

Publicerad 2009-10-19 10:56:29 i Allmänt

Då var det ny vecka och nya utmaningar. Tänkte vi skulle börja med några relationsdilemman som säkert fått svar men här troligen kan få ett bättre o mindre diplomatiskt...

Fråga: Jag och min pojkvän har gjort slut och han har träffat en ny tjej. Men för en vecka sedan hade vi ändå sex två gånger. Jag vet inte om jag ska berätta för den nya tjejen. Detta kommer ju att förstöra för dem. Men jag mår så dåligt av att vi har gått bakom ryggen på henne. Han vill absolut inte att hon ska få veta, för att han vill inte förstöra det som de har tillsammans. Jag är kluven när det gäller detta. Ska jag hålla tyst eller inte?Fundersam

Svar till dig fundersam: "Mår så dåligt av att vi gått bakom ryggen på henne" my ass.... Du vill berätta för att du vill sabba för ditt ex, svårare än så är det inte. Knip igen din fula trut o låt honom skötta sitt....

Fråga: Jag har blivit kär i en tjej som säger att hon tycker väldigt mycket om mig, men hon vill inte vara tillsammans med någon just nu. Hon vet vad jag känner, men säger att hon önskar att det var annorlunda och att vi hade träffats i framtiden. Det känns jobbigt att hon inte vill något. Vi pratar varje dag – det är hon som hör av sig. Ska jag gå vidare eller vad ska jag göra? N

Svar till dig N:
Om hon inte vill just nu så VILL HON INTE, vilken ord är det du inte förstår???

Fråga: Jag äcklas av att min man kollar på porr. Har sagt det till honom, han säger att det är en vana för honom. Vilket stör mig otroligt mycket. Skulle du kunna hjälpa mig? Maggie

Svar till dig Maggie: Alla karlar glor på porr, det hade de gjort sen stenåldern om det funnits TV då... Du kanske ska ta dig en funderare på VARFÖR du stör dig på detta istället. Jag tror att du antingen behöver jobba på din självkänlsa alternativt din svartsjuka. Prova att titta tillsammans nästa gång!

Fråga: Jag och min sambo fick barn för 3 månader sedan, och nu vill hon inte ha sex längre.Tycker det är jätte tråkigt,för jag älskar henne så mycket och vill gärna vara nära henne (intimt). Vad kan detta bero på ? Har försökt prata med henne med jag får inte direkt nått svar. Kan du hjälpa mig !? Joel

Svar till dig Joel: Vad detta kan bero på???? Ja du svarade ju själv NI FICK BARN FÖR TRE MÅNADER SEN PUCKO! Förutom att kroppen tog stryk då, tog psyket stryk efteråt med allt det innebär att plötsligt ha en bebis som behöver omvårdnad 22h/dygn. MÅNGA TJEJER BEHÖVER MER ÄN 3 MÅNADER INNAN LUSTEN KOMMER TILLBAKA!! Närhet funkar väl på många andra sätt, är du överkåt LÄGG DIG O RUNKA!

Fråga. Min kille vill att jag ska suga av honom och jag vill försöka också men jag är nervös då han är mer erfaren än vad jag är. Vad ska jag tänka på? A-M

Svar till dig A-M: Jag vet ju inte hur gammal du är men gissar på ganska ung, det kommer med tiden är svaret då! Skulle du mot förmodan inte vara så ung... Har man sex med rätt person tänker man inte på så mycket annat under tiden så då inträffar inte detta problem. BYT KILLE!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela