Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Inredningsakuten

Publicerad 2009-10-13 22:08:49 i Allmänt

Efter den formidabla succén som modebloggare tänkte jag idag ta tag i detta med homestyling och presenterar här några attraktiva lösningar för ditt hem!
 Handdukskrok sa någon? Are U insane???? Det är givetvis en formidabel lösning för diverse hårvårdsapparater......

Handduksvärmare sa en annan? Knäpp i kolan du med? Det här är den ultimata lösningen för dina halsband.... Och nej, det är inte en död chivvava bredvid, det är mitt fyllehår (löshår=slippa ha "ont i håret" dagen efter, det har man ju tagit av)

Och slutligen Vem skulle använda en duschstång för ett eländigt duschskynke när det så bra kan bli en rumsavdelare??? (här iof tyvärr utan upphängd drapering)

Jag förstår att hela inredningssverige i denna minut stannat upp i ren jävla andakt och att telefonen kommer ringa dygnet runt från alla som vill att jag ska komma och styla deras hem

Vickan

Kommentarer

Postat av: Danne

Publicerad 2009-10-13 22:20:39

Det verkar som du har känsla för det där med inredning. Du får väl söka till nåt sånt där inredningsprogram. Det vore ju tråkigt för dom att gå miste om en sån spetskompetens. hehe

Postat av: Vickan

Publicerad 2009-10-13 22:34:01

Du har så rätt Danne, tv3 ringde precis, de vill boka mig för kommande 22 säsonger av nya programmet "inreda med BajaPäron" tyvärr var jag tvungen att avslå erbjudandet då jag hade Saaaajmon och Tomas på andra linjen som grät hysteriskt av skräck för konkurrens.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela