Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Kluriga idéer

Publicerad 2009-10-16 19:36:42 i Allmänt





Idag har jag kört en jobbrunda till Dalarna. Lyssnade på en radiostation under efermiddagen då det kom en efterlysning över hur man får rent kastrullen i koppar.

Det ringdes in flera tips, ketcup, coca-cola, soda och det mest annorlunda som löd
"koka en maskindisktablett i vanligt vatten"

Min fråga är idag, hur kommer vissa människor på vissa saker? Kan ni se framför er när husmorshilda sitter vid köksbordet med sin fläckiga mässingskastrull och kliar sig i skallen..."Hujeda mig vad denna ser ut hur ska den bli ren o fin igen? JO, JAG VET! Jag testar om man kan använda ett avkok på en maskindisktablett och vatten"

Jag inte vet jag hur det gick till men roligt var det.....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela