Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Kvällens sista inlägg blir en direkt uppmaning!

Publicerad 2009-10-12 23:07:45 i Allmänt

Bloggen är just nu rosa, det finns givetvis en tanke med det. Det är Oktober och Oktober är Rosa till förmån för Cancerfonden och Rosa Bandet. Vi stackars Örebroare har ju blivit av med Rix FM på radion, därmed missar vi deras årliga Rosa Bandet insamling.
Jag vill avsluta dagen med att uppmana er alla att skicka ett mess med texten Rix till nummer 72988 och därmed skänka 50 spänn till deras Rosa Bandet insamling.





Du klarar dig bra med några femtilappar mindre, jag lovar. Har jag fel bjuder jag på käk på fredag ;=)

http://www.cancerfonden.se/sv/Rosabandet/

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela