Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Måndag

Publicerad 2009-10-12 07:18:34 i Allmänt

Då var det dax att starta en ny vecka. 2 barn ska till skolan, 07:13 sover fortfarande 2 barn som klubbade sälar *funderar på att lägga in en motion i riksdagen ang. senare skolstart på morgonen* Det kan hända att jag på eget bevåg får upp dessa sömntutor, det kan även hända att jag tar en hink kallt vatten till hjälp....


Själv vaknade jag ju som bekant strax efter 4 eftersom mina föräldrar skulle med bussen till Landvetter för att sedan flyga mot varmare breddgrader. Jag gick o la mig en stund igen för dryga timman sen det var mindre bra, nu är jag ju för fasen skittrött, det var jag ju inte då. Fördelen var att kaffet var färdigt direkt jag vaknade. Förtränger jag att det är jag själv som varit uppe en gång tidigare i dag och satt på pannan kan jag kanske inbillla mig själv att det var någon annan här o gjorde gulligheter på morgonen ;)

Nehej, nu är det dax för ny veckning av små och stora barn....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela