Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Måndag....and still alive!

Publicerad 2009-10-26 07:41:03 i Allmänt

 

Jag vaknade och insåg att jag faktiskt har överlevt värsta baksmällan sedan 1800-talets mitt nån gång, AMAZING!!!!
Ska vi då kort sammanfatta denna fantastiska fest?

  • Jag har för litet kök för middagar med fler än 10 pers
  • Jag har för litet vardagsrum för fester med fler än 10 deltagare
  • Antal utklädda bitchar 3
  • Antal utklädda småwitches 1
  • Antal överförfriskade systerystrar 1
  • Antal överförfriskade värdinnor 1
  • Antal tjafs minst 5
  • Antal borttappade mobiler 3
  • Antal funna mobiler 1
  • Antal funna mobilägare 0
  • Antal borttappade kameror 1
  • Antal krogsvängar 1
  • Antal upphittade puckoragg i eller utanför korvkö 1
  • Antal bakistimmar känns som 375

BILDER KOMMER!!! Bara jag lokaliserar vart fasen jag lagt kameran och sedan tar mig mod att titta i den....

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela