Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Mannen som lagt ribban för alla andra stackars män.....

Publicerad 2009-10-12 05:51:09 i Allmänt

Jag har en vän, vi kan kalla henne M (eftersom hon faktiskt heter så..) M träffade en ny kille förra helgen. Vi hade skämtat fram och tillbaks om "kvart över två ragget" (det man vid behov kan hämta utanför Sibylla). M gick dock från denna plan och träffade killen redan på krogens dansgolv. Vi har inte fått veta mkt om denna mystiska person, men han går under benämningen "Mr Inspector" och vi vet att han dansar som en gud. Rdan här låter det ganska bra.

M har nu dejtat Mr Inspector under en vecka. På denna vecka har killen;

1) Ordnat mysig filmkväll 3/10
2) Ordnat trevlig kväll med god mat 4/10
3) BOKAT HOTELL på hemmaplan för myspyshelg 9/10
4) Gjort egenhändig SMÖRGÅSTÅRTA för soffmys 11/10

Men visst M, här är det väl ingen som börjar bli grön av avund....Är du säker på att killen är riktig???? Kan han komma från en annan planet??? V infiltrerar jorden igen med killar vi inte trodde fanns.....

Jag har FÖRSÖKT pumpa M på om killen har en bror, det ska finnas 2 sådana, men troligen inte helt lika Mr Inspector. Jag ska leta på hans föräldrar och se om man i efterhand kan förhandla fram en sent född tvillingbror...

Mr inspector har satt ribban för hur alla killar ska uppföra sig! Mer mysiga hotellnätter o smörgåstårtor åt tjejerna! Och ni alla tjejer som läst detta, nu vet ni vad ni ska gå hem till gubben därhemma och kräva!
JAG väntar med spänning på vad den fantastiska Mr Inspector ska hitta på den här veckan och kommer garanterat att återkomma i ämnet!
*Stort grattis M till att ha hittat århundradets kille alla kategorier*

Kommentarer

Postat av: Jingel

Publicerad 2009-10-12 16:53:45

:)

Postat av: M

Publicerad 2009-10-20 20:10:13

Jag kanske har glömt att nämna mer om vecka två.

Så här kommer det lite.

Gadget har hunnit laga sushi till mig, vilket han aldrig gjort innan.. De såg kanonbra ut.

Ätit ute drygt 5gånger den senaste veckan.

Även fått en massa smått o gott.

Tillochmed en städad lägenhet när jag kom hem från skolan häromdagen... (ser dock ut som kaos igen)

Inte nog med det så är han j'vligt bra i bingen! ;)

Postat av: Vickan

Publicerad 2009-10-20 21:24:09

Lägger in en motion till riksdagen nu och KRÄVER en Gadget till alla flickor!!!! Han är inte århundradets kille, han är tamejfan årtusendets! VART FAN HITTADE DU HONOM???????

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela