Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Ögontrassel

Publicerad 2009-10-14 10:46:43 i Allmänt




Idag ska ♥lilla fröken nippertippa♥ till ögonläkaren på USÖ för en timmas undersökning av den (antagligen nästintill obefintliga) synen.
Läkaren heter Claes och ska försöka sig på att ge ungen pupillvidgande vätska, lycka till med det säger jag.

Det sägs att undersökningen är skitjobbig och ännu värre efteråt, själv har jag enorm sjukhusfobi och vet inte alls hur JAG ska ta mig igenom detta....

Vi får se vem som mår sämst i eftermiddag, Sabban eller jag. MEST synd är det hursomhelst om MIG!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela